سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه "امروز با تهدیدها و تحریم‌های اقتصادی مواجه هستیم"، اظهار کرد: برخی می‌خواهند اینگونه وانمود کنند که پیشرفت اقتصادی با مبارزه و یاد خدا سازگار نیست و برای اینکه ثروت کشور بیشتر شود، باید به ظلم و ظالم تن دهیم ولی شهدای اصناف و بازار نشان می‌دهد که نظر این افراد باطل است.

 

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سردار محمدرضا نقدی در مراسم گرامیداشت روز بسیج اصناف که صبح امروز (دوشنبه) در مهدیه تهران برگزار شد، گفت: ملت ما در طول سی و چند سالی که از انقلاب می‌گذرد با وجود تحریم‌ها به پیشرفت‌های قابل قبولی دست یافته‌اند و این پیشرفت‌ها حاصل مبارزه بوده است، نه سازش.

 

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود با بیان اینکه "کشورهایی که با آمریکا سازش کرده‌اند ضرر دیده‌اند"، افزود: فهمی هویدی در یک مقاله بیان کرده است که در سی و چند سال گذشته مصر همواره با آمریکا سازش داشته و ایران با آمریکا مبارزه کرده است اما ایران از هر لحاظ پیشرفت بیشتری از مصر داشته است. او این نتیجه را گرفته که سازش مشکل مصر را حل نکرده است.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه "اقتصاد را می‌توان با فرهنگ شهدا پیش برد"، خاطرنشان کرد: آمریکا اکنون 17 هزار میلیارد دلار بدهی دارد و روزی هم دو و نیم میلیارد دلار به بدهی‌اش افزوده می‌شود، پس چگونه این کشور می‌تواند به سایر کشورها کمک کند؟

 

نقدی در ادامه اظهار کرد: بازار یکی از محورهای اقتصاد ایران است و می‌تواند در عرصه مقابله با تهاجم فرهنگی و رونق کسب و کار نقش مهمی داشته باشد. اصناف باید کمک کنند تا سود مناسبی به تولیدکنندگان برسد زیرا این امر موجب تقویت خود بازار می‌شود.

 

 

 

 

وی در پایان با بیان اینکه "اعجاز اسلام است که انسان را همزمان متوجه مادیات و یاد خدا می‌کند"، تصریح کرد: شهیدانی مثل امانی، عراقی،‌ لاجوردی و طیب‌رضایی با وجود ثروت و مکنت زیاد همواره به دنبال امور خیر و کمک به مردم بودند


نوشته شده در  چهارشنبه 92/7/17ساعت  11:19 عصر  توسط حسام الدین شفیعیان 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
آخرین یادداشت در وبلاگ http://hesam92.parsiblog.com/خوش آمدید
پژوهشکده قرآن و عترت
رادیو قرآن، فرصتی برای انس بیشتر با قرآن
[عناوین آرشیوشده]