سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رییس سازمان بسیج مستضعفین درباره حلقه‌های صالحین این سازمان گفت: مهم‌ترین کار حلقه‌های صالحین باید مرور فرمایشات ولی‌فقیه باشد و بسیجی باید بداند که ولی امر او از او چه می‌خواهد.

 

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) سردار محمدرضا نقدی در همایش هفت هزار نفری میقات صالحین بسیجیان ناحیه مالک اشتر سپاه محمد رسول‌الله(ص) که در قالب 350 حلقه تربیتی صالحین و با حضور سردار کاظمینی فرمانده سپاه تهران بزرگ برگزار شد، اظهار کرد: رسیدن به جامعه‌ای بدون فساد و فقر و گرسنگی و جهل و نادانی، از راهی جز انسان‌های ساخته شده عبور نمی‌کند.

 

وی با بیان اینکه "حلقه‌های صالحین برای نمایش نیست"، گفت: اساس این حلقه‌ها باید خودسازی و برای نزدیک شدن به خدا باشد. امروز دشمن دام‌های زیادی برای جوانان ما پهن کرده است که شبهه در ولایت فقیه، شبهه در توحید و امامت و عفاف و حجاب از این دام‌هاست.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه "دشمن تلاش می‌کند نسل جوان ما را به زانو درآورد"، به رشادت‌های شهدا در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و خطاب به بسیجیان افزود: امروز تیربارهای دشمن، ماهواره‌ها، خانه‌های فساد و مواد مخدر است و شما باید در مقابل اینها بایستید و مبارزه کنید.

 

نقدی در پایان تاکید کرد: در حلقه‌های صالحین باید بحث‌های تربیتی، اسلام، زندگی شهدا و احکام اسلام برای نوجوانان و جوانان تبیین شود.


نوشته شده در  چهارشنبه 92/7/17ساعت  11:24 عصر  توسط حسام الدین شفیعیان 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
آخرین یادداشت در وبلاگ http://hesam92.parsiblog.com/خوش آمدید
پژوهشکده قرآن و عترت
رادیو قرآن، فرصتی برای انس بیشتر با قرآن
[عناوین آرشیوشده]