سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به گزارش «وبلاگ نیوز»به نقل از ایسنا، سیدمحمدرضا فخری پیرامون نقش وبلاگ دینی گفت: وبلاگ نقش رسانه‌ای مهمی دارد و هنگامی که با کیفیت مطلوب و بهره‌گیری از هنر ارائه شود، بسیار می‌تواند مؤثر باشد.

وی افزود: ما در حوزه فرهنگ بسیار غنی هستیم و منابع و گنجینه‌های گرانقدری را در فرهنگ‌مان داریم، اما در حوزه به کارگیری و استفاده از این منابع و تولید کالاهای فرهنگی در سطح بین‌المللی موفقیت موردنظر را نداریم و غربی‌ها تولیدات فرهنگی شان به شدت بیشتر از ما است بنابراین در بازار عرضه و تقاضای کالای فرهنگی آنها موفق‌تر از ما عمل کرده‌اند.

فخری خاطرنشان کرد: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند اقتدار فرهنگی اصل است، معتقدم باید در این زمینه فعالیت‌های زیادی صورت گیرد و سازمان‌ها و نهادهای وابسته به حوزه علمیه قم به نوعی تکفل بخش فرهنگی، آموزشی و تبلیغی دین را برعهده دارند می‌توانند نقش اصلی را ایفا کنند.

مدیر پارسی بلاگ تصریح کرد: هر چند که کارهای انجام شده در زمینه‌های فرهنگی – هنری نسبت به گذشته زیاد شده است ولی تلاش‌ها باید مضاعف باشد زیراکه هنوز جای کار بسیاری وجود دارد و برای رسیدن به ایده‌آل خیلی راه در پیش است و برای توسعه و ترویج مسائل دین می‌توان از فیلم، عکس داستان، گرافیک و … استفاده کرد و برای این کار به سرمایه‌گذاری‌های زیادی نیازمندیم و کار فرهنگی به مانند چاهی بی‌انتها است که هر چقدر هم هزینه شود کافی نیست و پر نمی‌شود و باید بیشتر از اینها سرمایه‌گذاری شود.

وی افزود: برگزاری جشنواره‌هایی در حوزه دین و هنر برای پیشرفت در این زمینه بسیار مؤثر است و نشان می‌دهد که تلاش‌های جدی صورت گرفته است و طلاب باید با هنر آشنا شوند و اگر هنر به متن حوزه‌های علمیه وارد شود، رشته‌های هنری با پیشرفت خوبی رو به رو می‌شوند و باید به هنر نگاه کارکردی و تخصصی شود.


نوشته شده در  چهارشنبه 92/7/17ساعت  11:36 عصر  توسط حسام الدین شفیعیان 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
آخرین یادداشت در وبلاگ http://hesam92.parsiblog.com/خوش آمدید
پژوهشکده قرآن و عترت
رادیو قرآن، فرصتی برای انس بیشتر با قرآن
[عناوین آرشیوشده]