سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://www.ghorany.com/quran.htm


نوشته شده در  جمعه 92/7/19ساعت  9:54 عصر  توسط حسام الدین شفیعیان 
  نظرات دیگران()

تاریخ تولد :15/اردیبهشت/1322

نام پدر :قربان

تاریخ شهادت : 29/اردیبهشت/1370

محل تولد :اردبیل /اردبیل

محل شهادت :تهران، خیابان باب همایون

مزار شهید :تهران،‌ بهشت‌زهرا قطعه 72

کمال صبح روز یکشنبه از پایگاه مقاومت بسیج مالک‌اشتر(ناحیه شرق تهران) خارج شد، ناگهان در اطراف خیابان باب همایون متوجه گشت، مـأمورین شهرداری با گروهی از اراذل و اوباش در حال زد و خورد هستند، مأموران شهرداری به آنها تذکر دادند، که در محل عبور و مرور مردم سد معبر نکنند، اما آنها با فحاشی نسبت به حضرت امام (ره)‌ و مسئولین نظام مردم را در اطراف خود جمع کردند، ولی‌زاده با مشاهده این صحنه آنها را از این کار منع کرد، ناگهان یکی از آنها با چاقو صورت او را مجروح ساخت. کمال با زحمت بسیار در حالیکه پیکرش غرق در خون بود، مردانه ایستاد و با تلاش فراوان آنها را به مسجد آن منطقه تحویل داد،‌ زمانیکه بسیجیان او را به بیمارستان منتقل کردند، کمال قدرت نفس کشیدن نداشت،‌ و به علت خونریزی شدید در بیمارستان سینا به شهادت رسید، او جان خویش را به انقلاب هدیه نمود،‌ تا به مسلمانان ایران یادآوری کند،‌ ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به اندازه قطرات خون هر ایرانی ارزشمند است.


نوشته شده در  جمعه 92/7/19ساعت  9:32 عصر  توسط حسام الدین شفیعیان 
  نظرات دیگران()

تاریخ تولد :4/6/1354

نام پدر :حبیب‌

تاریخ شهادت : -/–/1369

محل تولد :تهران /تهران /تهران

طول مدت حیات :15

محل شهادت :پارک لاله تهران

مزار شهید :بهشت‌زهراقطعه40 ردیف70

در سال 1369 بعد از انجام فریضه نماز جمعه در مقابل پارک لاله تهران توسط گروهی از اراذل و اوباش بر اثر ضربات چاقو به پهلو و قلب به شهادت رسید، ابدام در سن 15 سالگی در راه حمایت از نوامیس کشورش به آسمانیان پیوست، و ضارب توسط امت حزب‌الله تحویل مقامات قضائی شد، پیکر پاک او را در بهشت زهرای تهران در قطعه 40 ردیف 70 به خاک سپردند.

ماجرای شهادت

روز جمعه سال 1369 بود، ناصر نماز جمعه را در مصلای دانشگاه تهران خواند، سپس به همراه دوستان بسیجی خود به خانه بازگشت، اما در میان راه در پارک لاله چیزی توجه اش را جلب نمود، تعدادی از جوانان مزاحم نوامیس مردم شده بودند، طاقت نیاورد، جلو رفت و از آنان خواست این کار را ادامه ندهند، ولی شیطان در روح آنان رسوخ کرده بود، و آنها را از صراط مستقیم دور ساخته بود، ناگهان یکی از آن جوانان با چاقو به طرف ناصر حمله نمود، مدتی بعد پیکر غرق به خون ابدام توسط امت حزب‌الله به بیمارستان منتقل شد اما او در میان راه به علت جراحت شدید از ناحیه پهلو و قلب به شهادت رسید.


نوشته شده در  جمعه 92/7/19ساعت  9:29 عصر  توسط حسام الدین شفیعیان 
  نظرات دیگران()

نام: محمود

نام خانوادگی : توفیقیان

مدت حیات : 22 سال

تاریخ شهادت: 3 خرداد 1387

محل شهادت : فردیس کرج

زیارتگاه: قطعه شهدای سرحدآباد شهرستان کرج

صبح روز شنبه 3 خرداد 1387 مهندس محمود توفیقیان ازبسیجیان فردیس کرج درحالی که به محل کارخود عزیمت می نمود، بخاطر تذکر برای رعایت شئونات اخلاقی درانظار عمومی جان خود را ازدست داد.


نوشته شده در  جمعه 92/7/19ساعت  9:25 عصر  توسط حسام الدین شفیعیان 
  نظرات دیگران()

تاریخ تولد :20/خرداد/1356

نام پدر :هاشم

تاریخ شهادت : 27/آبان/1379

محل شهادت :کوههای درکه

مزار شهید :بهشت زهرا، قطعه 250 شماره 032، ردیف 117

ماجرای شهادت

روز جمعه بود، محمدعلی به همراه پسرخاله‌اش محسن که تازه از کانادا به ایران آمده بود، جهت تفریح به ارتفاعات درکه رفت. در میان راه سه پسر نوجوان به دختری تعارض کردند، دختر از شدت ترس شروع به گریه کردن نمود. محمدعلی جلو رفت؛ و به آنها اعتراض کرد، اما ناگهان پسرک نوجوان چاقویی را مقابل او گرفت، قاسم‌زاده بدون اینکه کلامی بگوید، از آنجا گذشت اما او به دنبال آنها دوید و با ضربات چاقو او و محسن را مجروح ساخت. چند لحظه بعد پیکر مجروح محمدعلی توسط آنها از پل به پائین پرتاب شد، محسن که خود نیز جراحات عمیقی در بدن داشت، به سختی پیکر خونین محمدعلی را به پائین آورد و به همراهی مردم به بیمارستان تجریش انتقال داد. ساعتی بعد روح آسمانی محمدعلی به اوج پر کشید و بار دیگر رهبر ایران اسلامی یکی از نوجوانان شیعه و متدین خویش را از دست داد. قاتل شهید قاسم‌زاده 72 ساعت بعد در کافی‌شاپ پارک دستگیر و زندانی گشت.


نوشته شده در  جمعه 92/7/19ساعت  9:19 عصر  توسط حسام الدین شفیعیان 
  نظرات دیگران()

   1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
آخرین یادداشت در وبلاگ http://hesam92.parsiblog.com/خوش آمدید
پژوهشکده قرآن و عترت
رادیو قرآن، فرصتی برای انس بیشتر با قرآن
[عناوین آرشیوشده]